FAQ
Často kladené dotazy
Rádi byste se nás na něco zeptali? Ptejte se! Udržovat čilou komunikaci s našimi zákazníky je jeden z hlavních pilířů našeho přístupu.
Níže jsme vám vypsali pár otázek a odpovědí, které by vás mohly zajímat. Pokud zde nenajdete požadované informace, neváhejte nás kontaktovat skrze email (info@teakpeak.cz) nebo po telefonu (+ 420 775 751 144). Rádi vás vyslyšíme i na našem instagramovém profilu, jak jste na to u nás zvyklí. Jsme tu pro vás kdykoliv.
- Doprava
Nábytek a jiné rozměrnější produkty si zpravidla zavážíme sami osobně, služby dopravních společností využíváme spíše okrajově. Z hlediska náročnějších výnosů a následné finální kompletace u vás doma to je pro nás nejefektivnější způsob řešení. V případě doručování nábytku se s každým klientem domlouváme zvlášť přes email nebo skrze telefonický hovor. Menší a lehčí předměty (olejové sady, menší nábytek) ve výjimečných případech posíláme přes dopravní kurýry GLS či přes Zásilkovnu na výdejní místa.
Všechny naše produkty zasíláme i na Slovensko.
- Doba a způsob doručení
Doručení nábytku a jiných rozměrnějších produktů si zpravidla zajišťujeme sami osobně. Doba doručení se odvíjí podle stavu našich skladových zásob. U každého produktu uvádíme přibližnou dobu doručení. Zpravidla se to pohybuje mezi 5. až 12. týdny. Veškeré informace o době dodání řešíme s každým klientem zvlášť skrze emailovou či telefonickou komunikaci. Nábytek zpravidla zadáváme do výroby na základě zákaznické objednávky, proto delší termíny dodání.
Pokud dostanete vyrozumění, že objednávka byla odeslána prostřednictvím GLS nebo Zásilkovny, proces bude vypadat následujícím způsobem: GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku. Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. GLS standardně provádí dva doručovací pokusy. Ráno v den doručení zašle GLS příjemci e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS. Pro efektivnější spolupráci se Zásilkovnou doporučujeme stažení mobilní aplikace Zásilkovna. Zde budete moct pohodlně trasovat svou objednávku.
- Možnosti platby
Zákazníci u nás mohou platit kartou přes platební bránu Stripe, klasickým převodem na účet, v hotovosti při předání zásilky nebo pomocí QR kódu vytištěným na faktuře. Fakturu odesíláme každému zákazníkovi po odeslání objednávky na jím uvedený email. V případě změny fakturačních údajů během zhotovování objednávky nás kontaktujte na uvedené číslo: +420 775 751 144 či na naši emailovou adresu: info@teakpeak.cz.
- Možnost osobního vyzvednutí/prohlídky v našem ateliéru
Náš sklad zásob a ateliér se nachází v Prachaticích (jižní Čechy). Osobní vyzvednutí zakázky či prohlídka našeho ateliéru je možná. Pokud se nás rozhodnete navštívit, prosíme však o včasné upozornění skrze emailovou nebo telefonickou komunikaci. Nejsme v ateliéru každý den a byla by škoda k nám jezdit na prázdno. Po domluvě vás u nás můžeme přivítat i během víkendových dní.
- Zasílání na Slovensko
Poslání našich produktů na Slovensko je možné. Pouze apelujeme na nezbytnost osobní komunikace se zákazníkem. O to více, pokud se jedná o rozměrnější produkty, které si zpravidla zavážíme sami osobně, nikoliv přes dopravní společnosti. Nebojte se nás tedy kontaktovat na naší emailovou adresu info@teakpeak.cz nebo na telefonní číslo +420 775 751 144.
- Je možná výroba na zakázku?
Jsme velice pružný tým tvůrců a kreativců. Tvorba na zakázku je tedy možná, ať se jedná například o potahovou úpravu v případě polstrovaného nábytku nebo změny rozměrů u námi zhotovovaných produktů. Veškeré změny je u nás možno pohodlně vyřešit skrze telefonickou (+420 775 751 144) nebo emailovou komunikaci (info@teakpeak.cz). Ozvěte se nám a něco spolu dohromady vymyslíme.
7. Je vše na vašich stránkách vždy skladem či vystaveno v ateliéru?
Ano, snažíme se mít v případě osobních prohlídek veškeré naše produkty skladem, alespoň typově. Raději se však nejprve skrze osobní domluvu ujistěte o současné skladovosti. U každého produktu uvádíme přibližnou dobu dodání a veškeré detaily ladíme se zákazníky skrze telefonickou (+420 775 751 144) nebo emailovou komunikaci (info@teakpeak.cz). Nebojte se nás kontaktovat kdykoliv, jakkoliv, jsme tu pro vás.
8. Bezdůvodné vrácení zboží
Jako každý internetový e-shop zajišťujeme toto právo našim zákazníkům. Možnost pro bezdůvodné vrácení zboží je zákonem daných 14 dní (tzn. že požadujeme oficiální doklad od přepravce o odeslání zboží nebo závazné objednání námi zajištěného odvozu v rámci 14. denní lhůty). Veškeré náklady spojené s vrácením si hradí zákazník. Zboží musí přijít pečlivě zabalené a v původním stavu bez jakýchkoliv známek používání či poškození. U nábytku si trváme na trojité obalově vrstvě v tomto pořadí: balící folie, praskací bublinky a karton. Pokud nám zboží nebude posláno tímto způsobem, zásilku odmítáme přebrat. Zpětný odvoz bezdůvodně vráceného zboží můžeme zajistit taktéž osobně, zákazník hradí vynaložené náklady. Vždy si vše pečlivě přeměřte a rozmyslete, speciálně u polstrovaného nábytku máte možnost vyzkoušet konkrétní kus u nás v ateliéru. Každé bezdůvodné vracení je zbytečnou ztrátou času pro obě strany a my velice rádi uděláme vše, aby k tomu nemuselo vůbec docházet. Více informací o podmínkách vrácení zboží najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.
Přijetí oznámení o bezdůvodném vrácení zboží se počítá ode dne, kdy skrze emailovou komunikaci vznesete tento požadavek.
9. Reklamace
Nejsme neomylní a samozřejmě se může stát, že něco není v pořádku. Veškeré reklamace se snažíme řešit s maximální zákaznickou podporou a co nejrychleji. Vždy jsme pro vás dostupní skrze telefonickou (+420 775 751 144) nebo emailovou komunikaci (info@teakpeak.cz).
Reklamační formulář vám na vyžádání zašleme na email. Poprosíme vyplnit, popsat závadu a poslat na náš email (info@teakpeak.cz) spolu s fotografickým materiálem dokumentujícím popisovanou závadu. Jsme rádi, když tyto problémy můžeme řešit co nejrychleji a nejefektivněji, nezapomeňte tedy do formuláře vyplnit i telefonní číslo. Osobní komunikace je při řešení těchto situacích velmi ulehčující způsob, speciálně v záležitostech ohledně objemnějšího nábytku.
Více o podmínkách reklamace najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.